Tuesday 12 April 2011

Gecevardiyasi - 6

attack of the genel ekonomi
<Puma_k3nk> hadin baplar ben yatıyorum yarın son bütünleme var ve daha hiç çalışmadım...hiç olmazsa erken kalkamda biraz göz atam...
<dra> kandırma bence kendini
<dra> :P
<Tugceeee> heh
<Tugceeee> dral +1
<Puma_k3nk> yok yok bu sefer balına değil gerçekten kendi çabamla kazanacam bütü kararlıyım :P
<Mira> buyuk yallan o ya :P
<Puma_k3nk> deermişim :D
<fizboz> lol
<Tugceeee> lol

genel ekonomi strikes back
<Puma_k3nk> ABİ GENEL EKONOMİ DERSİNE KAFAM GİRSİN!!!
<dra> bütünleme ?
<DynamicK> bariz
<Puma_k3nk> sıçtım
<DynamicK> hatta bütünleyememe
<dra> belliydi ?
<dra> takma ehhe
<DynamicK> calismayip derse suc atan tipik yurdum ogrencisi
<Puma_k3nk> olsun sinirlenmeme engel değil bu
<Puma_k3nk> hatta hocasınada kafam girsin
<dra> ders adam gibi olsaydı calismaya gerek kalmazdı abi
<dra> :P
<DynamicK> cik disari 2 volta at lan okadar calismadim calismadim okadar sabah aksam diidinmedim yorulmadiim daha ne yapim ha ne yapim nasi kotu gecer de
<Puma_k3nk> yok ben başladım bi kere
<Puma_k3nk> bitene kadar saydırmazsam
<Puma_k3nk> rahatlamam
<DynamicK> senin gibiler yuzunden turizmimiz böle az ii idare edilse böle olurmuyduk be
<DynamicK> TEMBEL TURIZMCILERE KAFAM GIRSIN
<Puma_k3nk> parayı bulan lidyalılarada kafam girsin
<Puma_k3nk> ekonomi onlar yüzünden böyle oldu
<DynamicK> yane diyosunki babam bana 1milyon dolar biraktida benmi fakirim
<DynamicK> bölede felsefe yaparim bi dra anlar

No comments:

Post a Comment