Tuesday 12 April 2011

Gecevardiyasi - 50

<Delamator> lan uoda etek giydigin zamanlari bilirim
<Delamator> haylendir
<Delamator> herneyse emir
<@AzzZzzZZz> ben de senin baps 100gp pls ci gunlerini bilirim
<Delamator> riyakarsin
<Delamator> cehennemde yanacaksin
<Delamator> haha
<Delamator> lan benim nebulada
<Delamator> 6000k goldum vardi bi evde
<Delamator> gomu yapmistim
<@AzzZzzZZz> OOO
<@AzzZzzZZz> BUYUK ADAMMISSIN
<Delamator> onlari satsam
<Delamator> seni satin alirdim o vakitteki fiyatla
<@dominic`> uo gold ile epeen.

<@dominic`> sly afedersin de,
<@dominic`> BACKGROUND RENGI PORTAKAL OLAN BIR FORUMA NORMAL BIR INSAN YAZAR MI?
<Delamator> uyanamadim sonra
<Delamator> olabilir
<@dominic`> bana bunun cevabini ver.
<@sly-kalk> hic o acidan incelememistim
<@sly-kalk> soz mortiste
<@sly-kalk> sosyolojik olarak bunu acikla bize mortis
<@AzzZzzZZz> dom bence hakli.
<@AzzZzzZZz> adam olsak
<@AzzZzzZZz> ismi PATICIK olan bir forumda yazmazdik
<@AzzZzzZZz> allahim
<@AzzZzzZZz> su sitenin isminin degismesi icin
<@AzzZzzZZz> 3 at
<@AzzZzzZZz> 2 arsa
<@dominic`> resmen utaniyorum, paticik.
<@AzzZzzZZz> bir tane de xbox veririm
<@dominic`> paticik...
<@AzzZzzZZz> Paticik.
<@AzzZzzZZz> iste gecen gun patide gordum ..
<@AzzZzzZZz> NEY NEY NEY?
<@AzzZzzZZz> pati...
<@dominic`> azmo, fatos'a soyledim paticik filan diye.
<@AzzZzzZZz> AHAHA HOMOSEKSUEL KOMUNITE MI
<@dominic`> "ne sirin" dedi.
<@AzzZzzZZz> -_-
<@AzzZzzZZz> abo
<@sly-kalk> dynaya dedim deistir diye ama
<akila> forum de gec abi pati niye diyosun
<@AzzZzzZZz> hakettigini almissin dom.
<@dominic`> eyvah.
<@sly-kalk> haha
<@AzzZzzZZz> BILMIYORUM
<Delamator> fatos kim?

No comments:

Post a Comment